.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اميدهاي استقلال براي صعود كمرنگ شد

اميدهاي تيم فوتبال استقلال با شكست مقابل پاختاكور براي صعود به دور بعد مسابقات كمرنگ شد.

به گزارش فارس ديدار تيم‌هاي پاختاكور ازبكستان و استقلال تهران در چارچوب هفته اول از دور برگشت گروه B ليگ قهرمانان آسيا از ساعت 17:30 امروز در تاشكند و در حضور بيش از 3 هزار نفر آغاز شد كه اين ديدار با برتري 2 بر يك پاختاكور خاتمه يافت.

بازي در حالي پيگيري مي شد كه آبي پوشان 10 دقيقه ابتدايي را در اختيار داشتند اما در دقيقه 27 استانيسلاو آندريف از غفلت مدافعان استقلال استفاده كرد و با يك ضربه رو پا دروازه نماينده كشورمان را باز كرد. در حالي كه نيمه اول رو به پايان بود آرش برهاني در دقيقه 1+45، كار را به تساوي رساند.

در نيمه دوم دو تيم موقعيت هاي زيادي داشتند اما اين پاختاكور بود كه در دقيقه 87 توسط "ايگور كريمتس " به گل دوم رسيد تا اميدهاي استقلال براي صعود كمرنگ شود.

قضاوت اين ديدار بر عهده يوييچي نيشيمورا از ژاپن بود. وي به "ايگور كريمتس " و "ايلهامين سوينوف " از پاختاكور، حنيف عمران زاده و آرش برهاني از استقلال كارت زرد نشان داد. در دقيقه 86 بازي حنيف عمران زاده با دريافت كارت زرد دوم از بازي اخراج شد.
استقلال با اين نتيجه 4 امتيازي ماند تا براي صعود كار دشواري داشته باشد.

تركيب استقلال:
محمد محمدي، اميرحسين صادقي، پژمان منتظري، حنيف عمران‌زاده، جواد شيرزاد، كيانوش رحمتي، فرزاد آشوبي، مجتبي جباري، هوار ملا محمد(89 هادي شكوري)، فرهاد مجيدي(80 سيد مهدي سيد صالحي) و آرش برهاني(85 اسماعيل شريفات).


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.072 seconds.